peluang usaha peluang usaha
Bisnis saling asih asah dan asuh

Senin, 22 Juni 2015

Tips Besarkan Mr.P | Herbal Pembesar Penis | Jual Minyak Qen Cheng | Ahmad Nur Kholis 085713162228

Dalam kajian oleh penyelidik di Amerika terhadap pendapat perempuan tentang saiz zakar pasanganya, 67 % mengatakan saiz zakar adalah adalah faktor penting dalam mencapai kepuasan seks. Saiz zakar yang kecil menyebabkan ianya tidak dapat menusuk kedasar faraj wanita , dimana didasar faraj ini terdapat sebuah taman yang amat sensitif dengan sentuhan. Alangkah ruginya jika kita tidak dapat mencerobohi taman ini, kerana tanpa menyetuh dasar faraj, kenikmatan jimak yang optimum tidak dapat dicapai. Jika dasar faraj ini dapat ditusuk dengan zakar, pasangan anda akan merasa kenikmatan yang tidak terhingga, dan ini mempercepatkan inzal pasangan anda.

Apakah saiz zakar yang normal bagi lelaki?Bagi lelaki matang, saiz zakar normal ialah pada saiz 6 inci, bergantung kepada keturunan. Jika anda memiliki saiz ini, anda adalah normal, tetapi jika kurang dari 6 inci, ianya tidak normal dan perlukan proses pemanjang  dan pembesaran zakar ini.


Dikatakan kaum Arab Sudan mempunyai saiz zakar yang panjang pada purata 7 ke 8 inci panjang bagi lelaki normal, dan dalam rekod dunia, lelaki yang mempunyai zakar terpanjang didunia ialah lelaki berketurunan Arab Sudan, iaitu sepanjang 18 inci, ramai juga mempunyai saiz sekitar 9 inci.Namum, tidak ramai yang mengetahui kaum Arab dan Afrika mempunyai rahsianya yang tersendiri iaitu mengamalkan teknik-teknik urutan pada batang zakar semenjak mereka masih kecil lagi sehinggalah mereka mencapai saiz zakar yang mereka kehendaki. Teknik urutan ini boleh diamalkan oleh setiap lelaki tanpa had umur, yang pentingnya kita melakukan latihan ini sehingga kita berpuas hati dengan hasilnya.

berikut kami perkenalkan sebuah formula terdahsyat yang mampu mengatasi segala masalah keluhan anda.memperkenalkan MINYAK QEN CHENG DAHSYAT.


MINYAK QEN CHENG DAHSYAT

KHASIAT :
-Memperlancar peredaran darah
-Mengeraskan Mr.P
-Mencegah ejakulasi dini(kuat SEX 3-5 jam)
-Tidak Mengganggu kinerja jantung & ginjal

PERINGATAN :
Hanya untuk obat luar, Jangan ditelan

PENYIMPANAN :
Simpan di suhu kamar / lemari pendinginan
Hindarkan dari sinar matahari langsung

CARA PENGGUNAAN :
Untuk memperbesar dan memperpanjang oleskan pada penis/zakar anda pagi dan malam. Ingat mengurutkan dari pangkal sampai ke ujung penis anda ( cuci dengan air hangat sebelum mengurut ).Untuk tahan lama, oleskan pada penis/zakar, tunggu 1 jam, kemudian cuci bersih, 5 menit kemudian baru dipergunakan.

Jika Anda berminat mendapatkan MINYAK QEN CHENG silahkan jangan sungkan sungkan menghubungi marketing terpercaya kami,
Ahmad Nur Kholis
0812-13162228
0857-13162228
Dibuka peluang menjadi member / agen

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

peluang usaha peluang usaha